Zbieraj pieczątki
i wymieniaj je na swoje
ulubione potrawy!

KARTA STAŁEGO KLIENTA restaurANKA

Jak zdobyć kartę i zacząć zbierać pieczątki?

Aby rozpocząć zbieranie pieczątek, należy złożyć zamówienie na kwotę minimum 30zł i odebrać kartę stałego klienta:

 Na miejscu w restauracji:

– prosimy zapytać o kartę przy składaniu zamówienia

Telefonicznie:

– przy składaniu zamówienia poinformuj nas abyśmy dołączyli kartę do Twojego zamówienia, przywieziemy ją do Ciebie

Przez stronę www:

– przy składaniu zamówienia na naszej stronie (www.restauranka.pl), napisz w uwagach o chęci otrzymania karty, przywieziemy ją do Ciebie

Jak zdobywać pieczątki ?

Pieczątkę można otrzymać przy zakupie za kwotę minimum 35zł. Jest możliwośc otrzymania większej ilości pieczątek w zależności od wysokości zapłaconego rachunku:

1 pieczątka = wartość zamówienia  pomiędzy 35zł a 69zł*

2 pieczątki = wartość zamówienia pomiędzy 70zł a 139zł*

3 pieczątki = wartość zamówienia równa 140zł i więcej*

* wartość zamówienia bez kosztów dostawy

Jak wymienić pieczątki na nasze dania?

Po zebraniu odpowiedniej ilości pieczątek poinformuj nas przed złożeniem zamówienia o chęci odebrania nagrody:

5 pieczątek = dowolna zupa gratis

10 pieczątek = dowolne drugie danie gratis

Regulamin karty stałego klienta:

  1. Karta jest ważna 2 miesiące od daty zdobycia pierwszej pieczątki. Zebrane pieczątki można wykorzystać jedynie w okresie ważności karty. 
  2. Zebrane pieczątki można wymienić na potrawy dostępne danego dnia w naszym menu.
  3. Pieczątki można wymienić na nagrody dopiero po zebraniu odpowiedniej ilości pieczątek
  4. Klient otrzymuje pieczątki wyłącznie w dniu dokonania zakupów. Nie można otrzymać pieczątek na podstawie paragonu z innego dnia.
  5. Pieczątki z kilku kart nie podlegają sumowaniu.
  6. W przypadku zniszczenia, zgubienia lub kradzieży Karty, klientowi nie przysługuje prawo do otrzymania duplikatu karty.
  7. Klient jest zobowiązany do poinformowania przy składaniu zamówienia, iż przy danej dostawie przysługuje mu nagroda. Jeżeli Klient nie poinformuje o chęci otrzymania nagrody, zostaną one przeniesione na kolejną dostawę, która będzie poprzedzona informacją od Klienta o przysługujących mu nagrodach.
  8. Regulamin Karty Stałego Klienta obowiązuje od 29.07.2022r. do odwołania.
  9. Klient akceptuje postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie w momencie odebrania Karty.